L'esquerra criticà ahir el president José Ramón Bauzá per haver tranquil·litzat els seus (PP) garantint-los que "encara queden molts càrrecs de responsabilitat per nomenar". Bauzá ha estat criticat dins el PP per haver col·locat gent que no és del partit, com l'expresident del Círculo Balear Jorge Campos, ara responsable de la Fundació Balears Sostenible; l'expresident d'Asaja Biel Company, ara conseller d'Agricultura; l'exmà dreta del promotor Vicenç Grande, Joaquín García, ara director de l'Oficina de Control Pressupostari; el militar José María Urrutia, ara president de l'Autoritat Portuària; l'exdirector de La Gaceta a Balears, Vicente Enguídanos, ara director del Centre Balears Europa; i el candidat d'UPyD, José Manuel Carrilo, director de Ràdio i Televisió de Mallorca.
Però l'intent de Bauzá no ha agradat gens a l'oposició. Vicenç Thomàs (PSIB) assegurà que "en el PP creuen que els llocs de responsabilitat depenen de tenir carnet del partit". De fet, Thomàs creu que en el PP "no valoren els coneixements tècnics" i "instrumentalitzen les empreses públiques" per col·locar-hi els seus. Fina Santiago (PSM-IV-ExM) lamentà que el PP "utilitzi l'organigrama del Govern com una qüestió de mercaderia i l'empri per ficar-hi els seus militants". Santiago ja ha començat a demanar el currículum dels càrrecs per saber si els seus coneixements responen al perfil. El sindicat UGT advertí que, "si Bauzá cerca la tranquil·litat interna del partit, que ho faci amb els seus doblers".
L'oposició retreu a Bauzá que calmi el PP repartint càrrecs
Thomàs (PSIB) creu que el PP “no valora els coneixements tècnics” i Santiago (PSM-IV-ExM) anuncia que comprovaran els currículums dels nomenats
Palma 08/09/11 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.