"És un projecte perquè sigui aprovat, no per ser presentat, sinó aprovat", va declarar ahir, segur de si mateix, el president José Ramón Bauzá sobre el pla de sanejament que presenta rà avui a la vicepresidenta segona i ministra d'Economia, Elena Salgado, i que demà es durà al Consell de Política Fiscal estatal. Aquest pla ha d'alliberar l'Executiu autonòmic perquè es pugui endeutar a llarg termini.
Tot i que Bauzá es va negar a explicar cap detall sobre el pla de sanejament, està convençut que podrà prosperar. Ahir ni tan sols no va voler aclarir si és gaire diferent del pla que, en el seu moment, va proposar l'exconseller d'Economia Carles Manera i que el Govern espanyol va tombar perquè disposava dels 240 milions de competitivitat. Aixó sí, segons Bauzá, "no es podia gaudir d'aquests 240 milions perquè no estaven computats en el pressupost de l'Estat" i, per tant, no els han computat en el pla.
El diari El País també donava per fet despús-ahir que el Consell de Política Fiscal i Financera aprovarà demà el pla de sanejament de les Illes Balears amb els d'Andalusia i Extremadura. Donava per suspesos els plans de Catalunya, del País Valencià i de Castella-la Manxa.
Bauzá, convençut que l'Estat aprovarà el pla de sanejament
El president el presenta avui a Salgado i demà se sotmetrà al dictamen del Consell de Política Fiscal. El Govern no compta amb els doblers del fons de competitivitat
Palma26/07/11 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.