TW
6

El portaveu del Govern, Rafel Bosch, ha assegurat entendre la decisió del Consell de Mallorca de tancar la Radiotelevisió de Mallorca, per com es financia, això és, amb càrrec a deute, una opinió que ha expressat des del punt de vista d'algú "que ha estat vuit anys conseller de Mallorca". "Com a Govern respectam la decisió i ens imaginam les causes que porten al lamentable tancament d'una televisió que respon a un model que hi podia haver en un altre moment, en un altre sentit o amb una altra situació econòmica", ha afirmat Bosch .

Bosch ha dit que el Govern no ha d'opinar sobre una decisió que ha adoptat una altra institució però ha manifestat la seva pròpia i ha dit entendre que no pugui continuar un ens amb un pressupost com el de la RTV de Mallorca i que es finança amb càrrec a deute. "No parlam de decisions polítiques sinó d'altres com per exemple que tingui més pressuposat que tot el Pla d'Obres i Serveis de tots els ajuntaments de Mallorca i que a més es finança mitjançant deute, de manera que el pressupost de cada any de despesa corrent sigui deute per a l'any següent", ha dit Bosch.

Bosch ha assegurat que la RTV de Mallorca "lògicament complia una funció, però pressupostàriament no pot continuar". Segons la seva opinió "seria difícilment assumible per qualsevol persona que hagués d'explicar com es finança".