Els 'indignats' del moviment 15-M a Palma respondran aquest dissabte al traspàs de poders a l'Ajuntament de Palma amb una 'Rua-Funeral' per la democràcia, que "ens ha deixat com cada quatre anys" i en la qual conviden els ciutadans que vesteixin de dol per denunciar la "falta de qualitat democràtica". Així, la marxa partirà a les 11.00 hores de la plaça d'Espanya i conclourà a les portes del Consistori, on des de les 12.00 fins a les 12.30 hores, els 'indignats' faran una cacerolada, coincidint amb el canvi de Govern a l'Ajuntament de Palma i la presa de possessió del nou batle, Mateu Isern.
Durant la Rua, participarà el grup musical 'Wonder Brass' i Tambors per la Pau, pels quals els 'indignats' han anunciat que la marxa fins a Cort serà una "festa". D'altra banda, a les 19.00 hores d'aquesta tarda, es durà a terme una concentració i una performance a la rebatejada plaça d'Islàndia contra la "repressió policial" a València i a Barcelona, per la qual cosa els 'indignats' han convidat als ciutadans que duguin una escombra per rebutjar la "netedat" que hi va haver a les esmentades ciutats. Posteriorment, a les 20.00 hores, començarà l'assemblea en la qual es tractarà de consensuar el lema de la pancarta principal per a la manifestació del pròxim 19 de juny a Palma en contra del Pacte de l'Euro i es debatrà sobre la permanència de l'acampada, després que a Madrid i Barcelona ja s'hagi consensuat la seva retirada.
Així mateix, a les 19.45 hores d'aquesta tarda, començarà a la localitat mallorquina de Binissalem una acampada i una assemblea a la plaça del poble, mentre que aquest dissabte se celebrarà en el municipi de Manacor la 'Diada d'Indignats de Llevant'. Altres de les activitats que el Moviment 15-M ha organitzat per a la pròxima setmana serà una crida a tots els aturats a la "ocupació pacífica" dels espais públics de les oficines de l'INEM durant tot el matí del pròxim dimecres com "protesta per la imposició d'una línia telefònica de pagament per a informació ciutadana".
Mentre, el divendres 17 de juny se celebrarà una mobilització a les 19.00 hores, sota el lema 'No a la despeatonalització del carrer de Blanquerna", així com una assemblea a l'Escorxador. Finalment, el pròxim 19 de juny es durà a terme, igual com en la resta d'Espanya, una manifestació del moviment 15-M en contra del Pacte de l'Euro. La marxa començarà a les 18.30 hores a l'Hort del Rei i conclourà a la plaça d'Espanya.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aixó ja ho feia an es setze anys,aquestas ideas de quinceanyers no convencen a sa gent.Sa ilució creada amb una idea de regeneració de sa democracia,ha pasat ha una manifestació de gent amb propostas de ninets.Si de veritat voleu que ses vostras propostas ,y nostras,ja que ens identificam,seveixen per cualque cosa que no sigui per omplir diaris que demá ja no son noticias,crec jo,que auria de fundar un partit politic de indignats y que vos presenteu a ses eleccions l'any que vé.Amb ses vostras ideas segúr,que obtendrieu molt mes vots des que vos imaginau.Andavant,peró amb sos peus a terra.