Durant la tradicional penjada del cartell electoral, celebrada a la Plaça de la Reina de Palma, Font ha afirmat que el seu objectiu "no és girar" les enquestes, que revelen que la Lliga Regionalista no obtindria cap representant en el Parlament, ni en el Consell de Mallorca, ni l'Ajuntament de Palma. Així, ha dit que el que necessita el seu partit és que "els homes i dones de les Balears creguin en la Lliga" i, en aquesta línia, ha mostrat el seu "convenciment" que serà així. "Si això serà o no suficient, ho veurem el 22 de maig a la nit, si bé la Lliga acaba de començar i el que volem és sortir en els municipis", ha insistit.
D'altra banda, ha recordat que l'última enquesta del CIS es va fer entre el mes de març i el 17 d'abril, mentre que l'últim dia per conformar les llistes era el 18 d'abril, que va ser quan la Lliga va presentar les seves llistes per a Felanitx, Santanyí, Llucmajor i Inca, que "representen més de 87.000 persones i supòs que aquestes no surten, en les enquestes". Preguntat sobre si consideraria positiu que algun partit de les illes guanyàs les eleccions per majoria absoluta, tal com atorguen al PP les últimes enquestes, Font ha estimat que "el que decideixin els ciutadans és bo per a la Comunitat". "No s'ha de lluitar contra la voluntat popular i, en tot cas, cal defensar els principis, encara que no coincideixi, potser, amb la gran majoria", ha sostingut.
D'altra banda, ha considerat que el període electoral és un moment per "buscar consensos en diversos temes, com el turisme; el finançament; l'educació; la sanitat i la dependència". Finalment, Font ha felicitat tots els ciutadans per poder participar de la "festa major de la democràcia" i ha esperat que tots els partits siguin capaços de "proposar els grans canvis estructurals que necessita les Balears per afrontar el futur".
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.