L'exbatlessa de Ciutat acompanyaria Salom i Rotger en la llista popular. | TERESA AYUGA
Palma05/04/11 0:00
L'exbatlessa de Palma, Catalina Cirer, ocuparà el lloc número 3 de la llista del PP de Mallorca al Consell Insular, que està encapçalada per Maria Salom. El número dos és per al president del PP de Mallorca, Joan Rotger.
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I en de Santos a quin número el posen? O ja no el posen? En tenen de nous? Ep, que tampoc anam de psociatEEEEEEs.
Però si tenia un equip terrorífic per governar l'ajuntament! Només na Calvo amb el seu s'hi pot comparar per la ineptitud demostrada! SOS! Ni pp ni psoE, per dignitat nostra.
Bona foto, sembla en Son Goku
Nosaltres no pensam exiliar-nos. Per cert: amb en de Santos o sense?
¿¿¿¿Exilio masivo de nacionalistas?!?!?!? ¡Demasiado bonito para ser verdad!
Si Jimi, es lo millor que se pot fer, de fet jo ja fa un parell d'anys que me vaig auto exiliar i veure d'enfora aquestes pardalades que passen a les Illes a mi me fan menys mal. I en contra de l'anyorança, tenc el consol de que per aquí els pperos no guanyaran mai!
Deu meu! vos imaginau el Consell Insular amb na Marieta del Novedades i la Cirereta??? si això es normal...a mi que me tanquin al siquiatric!
Ara sí que mos podem exiliar!!!
La seva legislatura fou un desastre: Marina Sans, Rodrigo de Santos, Oscar Collado, esbucament del Pont des Tren, colapse de Palma pel vehicle privat, incapaç de prendre una decisió ferme. Va ser la legislatura de la corrupció però també de la inacció. Però ella, malgrat tots els desastres que va emparar com a Batlessa, considera que no s'ha de jubilar, sinò que està capacitada i legitimada per continuar en política. Se li veu el llautó...aquesta continuarà en política fins als 65 anys. Tot per tal de no tornar a l'oficina del banc.
De número tres la senyora Cirer? La q no sabia q Rodrigo de Santos pagava a prostíbuls amb la targeta de l'Ajuntament? jajaja