El secretari general del PSIB, Francesc Antich, defensà ahir el projecte del seu partit davant el d'un PP dirigit per "quatre senyorets a qui allò que menys els importa" és la gent de les Balears i que representen una "dreta radical" el triomf de la qual suposaria "tornar al passat". "Són la dreta de la dreta", afirmà Antich, qui assegurà que "la gent té por que tornin" i instà els seus coreligionaris a evitar-ho explicant durant la campanya electoral els assoliments dels socialistes en les institucions en les quals han governat aquesta legislatura.
El president del Govern clausurà així l'acte de presentació dels caps de llista del PSOE a 47 municipis de Mallorca, als quals insistí en la transcendència de frenar el retorn del PP al govern de les principals institucions. Antich assegurà que el líder de l'oposició, José Ramón Bauzá, "és una pàgina en blanc" a qui "algú escriu cada dia" el que ha de dir i que es presenta com a defensor de la ciutadania, però després impedeix l'aprovació de lleis que afavoreixen l'equitat com la d'igualtat.
Antich afirma que el PP és 'la dreta radical' dirigida per 'quatre senyorets'
El secretari general del PSIB defensà el projecte socialista davant el del Partit Popular en la presentació dels candidats municipals de Mallorca
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
15 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
ANTICH DICE MUCHAS COSAS, ..I TOTES AQUESTES QUESTIONS....
El discurs de la por: un clàssic dels psociatEs. Votem mallorquí. I que prediquin aquests i els del pp. Només si no els votam, s'acabarà l'espoli.
Antich té tota la raó del món. Però al PSOE també n'està ple de "senyoretes". Només ens queda votar els nostres, els d'aquí, siguin d'esquerres o de dretes, els que estimen les Illes, la nostra llengua i la nostra identidad. I, naturalment, la nostra independència.
Ni dreta ni esquerra espanyoles: totes dues són estantisses. Visquen els liberals de les Illes Balears!
Mejor "estrema derecha" por conocer que el pancatalanismo extremo conocido. Adios xisco, adios psib. Pasaran muchisimos años antes que volvais al poder. Pactar con cualquiera con tal de governar (incluyendo partidos fascistas) ya no es suficiente. OS tenemos muy calados.
Berga, per quatre no ... crec que no arriben a mig.
I el PSOE, que no és més que una dreta moderada dirigida per 'quatre senyorets'???
Jo tinc por que torni sa dreta rància i reaccionaria, que justifica una gestió de govern com la de Matas, que espera tornar a governar per fer el mateix, amb una qüestió afegida i que almanco Matas ens va deixar tranquils, els d'ara esperen governar per carregar-se sa nostra llengua, tot això en fa por i m'emprenya.
El pitjor del discurs de Francesc Antich, es QUE ES VERITAT. La que ens espera als treballadors es pitjor que la que "disfrutem".
el president s'ha quedat curt, el senyorets no sols són 4,. El que passaés que ell solsw veu els cuatre que l'acompanyen a tota arreu:els dos xòfers del cotxe s oficials i els dos funcioaris de seguretat que el van a buscar a Algaida i l'acompanyen a casaseva. També són$ 4 els que fan coastat als seus consellers: les 3 secretàries i el xòfer..I cuatre son els presidents dels consells inslars, que com en Xicu Tarrèssols van al Consella lguns dies al mes, però cobren cada dia. Els que escriuen els mitins del president del Govern haurien de saber que el discurs de la por no val per guanyar les el.lecions. El que ha governat sense mobbing i fent costat al poble, amb seny i respecte, no ha d'ofendre el contrari. Encaria som a temps de parlar bé