TW
0

El titular del Jutjat d'Instrucció número 2 de Palma, Juan Ignacio Lope Sola, ha imposat una fiança de 150.000 euros per recuperar la llibertat a Juan Carlos Alía, imputat dins el cas Ibatur. Alía només haurà de pagar-ne 120.000, ja que ja va abonar 30.000 euros en concepte de fiança per eludir el seu ingrés a presó, com així ho decretà el jutge el passat 3 de juliol.

Notícies relacionades

Així ho han informat fonts judicials, que han recordat que Alía duu a la presó des del passat 17 de juliol, essent l'única persona imputada en un cas de corrupció que roman a la presó de manera preventiva.

D'altra banda, han recordat que Alía no té cap termini per pagar la fiança i ara s'espera que la seva família i les persones més properes aconsegueixin reunir aquesta quantitat com a caució.