Pajín diu a Palma, un any després dels atemptats, que ETA està debilitada
La socialista demana unitat “sense fissures” i suport al Govern per acabar amb el terrorisme. Lamenta els continuats casos de corrupció a les Illes i assegura que aquests temps ja han passat a la història
La secretària d'Organització del PSOE, Leire Pajín, va assegurar ahir a Palma que pel "camí de la unitat" i del suport al Govern "sense fissures" s'aconseguirà acabar amb el terrosrisme.
Pajín va fer aquestes declaracions durant la seva intervenció en la inauguració de l'executiva del PSIB-PSOE que es va dur a terme a la capital balear. A l'acte, hi van assistir destacats militants del partit socialista, com també el secretari general del PSOE a les Illes i president del Govern autonòmic, Francesc Antich.
La socialista va recordar que ha passat exactament un any des que l'atemptat d'ETA va prendre la vida de dos guàrdies civils a Palmanova (Calvià). En aquest sentit, va assenyalar que va ser "un brutal atemptat" que va copejar dur tot l'Estat, però especialment els ciutadans de Mallorca. "Avui (ahir) és un dia, una vegada més, per multiplicar la nostra solidaritat, per obrir els nostres braços a les víctimes del terrorisme, perquè ens sentin a prop, com sé que ho han fet les institucions de les Illes Balears durant aquest temps". Així mateix, Pajín va puntualitzar que cal ser conscients i tenir molt clar que "la democràcia és cada vegada més forta i el terrorisme, més dèbil", i que amb el suport del Govern s'hi podrà posar punt final.
A banda d'això, Pajín va subscriure les paraules del president balear en referència que "la corrupció és una xacra per a la societat, per a l'economia i per a la política". La socialista va lamentar els continuats casos de corrupció destapats a les Balears i en altres territoris de l'Estat, i "la falta de contundència del PP a l'hora d'apartar de les institucions aquells que l'han provocada". En aquesta línia, va remarcar que si es fa un repàs d'aquest any, es pot dir "amb el cap ben alt"que "a les Balears ja han passat a la història la corrupció, el malbaratament i la política d'interès" i que avui hi brilla la política pública, la del diàleg i la del consens.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
fa un poc de "assunto" o no? ?.-Crec q. es poca cosa ; o no??
xiscooo, que amb aquesta no vamo a ganar las eleccions¡¡¡ epabilaaa que solo quedan 7 meses y asi no hasemos ni un niño¡¡¡
Qui si està debilitant-se amb les seves polítiques i amb els seus representants tan debils, és el Pssoe.
Una trutja amb veu o una veu de trutja. Triau.
Ni Pajín podia arribar a més, ni el PSOE a menys.
Sra Pajín, ara que fa per casa nostra, torni a casa seva, vol donar lliçons de moralitat, no va ser la seva familia que va materialitzar una moció de censura i foren aparentment apartats del partit.