El model de policia autonòmica balear serà presentat a finals d'estiu
Així ho confirma la consellera d'Interior, que tanmateix adverteix que la creació efectiva del cos no es produirà en aquesta legislatura
Palma18/05/10 0:00
La consellera d'Innovació, Interior i Justícia, Pilar Costa, ha anunciat avui que el Govern presentarà el model de policia autonòmica per a les Balears "abans que acabi aquest estiu", encara que ha admès que la creació de l'esmentat cos de seguretat no es podrà emprendre en aquesta legislatura.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Em sembla bé que de cara a un futur es crei una policia autonòmica, sempre que es segueixn unes directrius. en primer lloc, ha de tenir avantatges sobre el que ja tenim. Ha de ser més segura, propera, més efectiva, que s'hi exigeixi com a requisit que es conegui la llengua catalana (un nivell B-C mínim), i repetesc, eficaç, eficient i efectiva.
per el que es pot llegir aquí,sembla que la guardia civil ila policia nacional, no les paguem....
A mem, per molt nacionalistes que siguem (i jo hi estic inclòs) hem de ser conscients de que no hi ha doblers per montar una policia! És una infraestructura molt important i cara. Desgraciadament aquí tot el que és complicat i car (Palma Arena, Metro, Túnel de Sóller...) acaba com una vertadera nyapa i surt infinitament més car del que tocava, així doncs, siguem realistes i nacionalistes, pel be de les nostres Illes, del nostre pais això no s'hauria de dur endavant.
Sra. Costa, qui pagarà aquest capritxo?? A qui volen col.locar?? Què ha cobrat l'equip assesor contractat??? Vergonya.
i algú en pot dir qui ho pagarà? Paiassos!!!! Ja n'hi ha prou de viure al mon de yuppie. Encara no s'han enterat que no hi ha doblers? i que no n'hi haurà per un grapat d'anys Quant més aviat baixem dels niguls en anirà molt millor a tots.