TW
0

L'empresari d'Inca Jaume Fluxà, detingut divendres en relació amb el cas Bomsai, sortí ahir en llibertat amb càrrecs després de declarar durant el matí a la central de la Policia Nacional de Palma, davant els responsables de la delinqüència econòmica i el fiscal Pedro Horrach. En el cas Bomsai s'investiguen irregularitats en la construcció del nou parc de Bombers de Palma.

Notícies relacionades

Segons sembla, Fluxà, que passà la nit d'ahir als calabossos, reconegué les acusacions, per exemple que posà en contacte qui llavors era conseller d'Economia, Lluís Ramis de Ayerflor, amb l'empresa Atlas Capital i que cobrà de tres de les companyies que finalment construïren el parc. Anticorrupció també creu que el detingut cometé frau i suborn. Amb la detenció, divendres es practicaren escorcolls a les oficines propietat de l'arrestat al polígon de Son Fuster. L'empresari aportà als agents un contracte escrit segons el qual assumia la mediació entre les empreses. En la declaració, però, no pogué precisar quina mena de feina havia fet.

La Policia avisà Fluxà divendres dematí, mentre era a Barcelona, i hagué de tornar a l'Illa per presentar-se a la comissaria central de Ciutat, on el detingueren. Ha estat militant d'UM, però no hi ha tingut mai cap càrrec.