Cas Voltor
El Bloc reclama una auditoria per aclarir si l'Operació Voltor amaga un finançament irregular d'UM
Biel Barceló afegeix que en aquest cas el Pacte quedaria en entredit
Palma04/02/10 0:00
El portaveu del Bloc, Biel Barceló, ha reclamat avui una auditoria interna en el Govern per verificar si la detenció ahir de l'exgerent de l'Inestur, Antoni Oliver, es tracta d'un cas aïllat o, al contrari, s'inscriu en una trama de corrupció dirigida a "finançar irregularment Unió Mallorquina". En tal cas, el portaveu del Bloc ha advertit que el Pacte de govern "quedaria en entredit".
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja que veig aquí el mateix tipus d'arguments, em permetesc repetir el comentari qu'he fet a una altre article: Som militant des PSM i no entenc els que diuen que estem al govern per sa cadira i no hi hauriem de quedar amb UM. Per jo l'ecuació es molt simple, mirant els darrers 8 anys: - no fem pacte i governa es PP: amb sort sortiran els escàndols d'UM i des PSOE, i encara... - Governam amb una UM que sabem es bastant corrupte: surten els escàndols des PP i d'UM a les legislatures passades, amb sort els des PSOE i se fiscalitza l'acció actual de tots els socis. No es perfecte, però molt millor que la primera opció. I amb aixó no vull dir que la justicia estigui subordinada als polìtics. Per ventura ho sigui i per per ventura no, ho desconec. El que està clar es que molts dels casos de corrupció de les anteriors legislatures es destaparen perqué els mateixos nous consellers se trobaren amb factures que no quadraven, forats inexplicables i altres dolls que si hagués tornat es PP no s'haurien denunciat mai, o només cap a UM.
El bloc que miri cap a casa seva que està més que emmerdada. I en Groske que s'ocupi de la seva dona aquella amb qui no té massa bones relacions i de la il·legalitat de la seva finca i llavors ja no tendran ganes de xerrar malament de ningú.
Ja fa molt que el Pacte està en entredit. està en entredit des de que es va signar, i els del Bloc sabien amb qui s'embarcàven que és el més trist.