Quantes vegades ha caigut neu a l'illa d'Eivissa amb tanta intensitat que interrompés el trànsit al nivell de la mar? En un exercici de màxima previsió, l'anterior Govern del PP inclogué en el contracte de la concessió per a la construcció i gestió de l'autopista de l'aeroport d'Eivissa l'adquisició de tres màquines "llevaneu" per un import que, en l'extinció del contracte, hauria suposat un total d'1.412.752 euros. El problema, a més, és que les màquines mai no arribaren. L'actual conseller d'Habitatge i Obres Públiques, Jaume Carbonero, revelà ahir en el Parlament els detalls d'aquesta compra arran de les crítiques del grup del PP pel fet que encara no s'hagin resolt els problemes de drenatge a l'esmentada autopista. Carbonero explicà que les màquines "llevaneu" no arribaren a mans de l'Administració i que el seu departament n'ha anul·lat ara l'adquisició.
A més, exigeix a l'empresa concessionària que li reemborsi els 96.436 euros que ja havia rebut per aquest concepte. En el contracte s'establia que el Govern abonaria 61.424 anuals durant els 23 anys de la concessió de l'autopista pel treball de les "llevaneus" durant tot aquest temps. La quantiat ja pagada correspon a un any i mig de concessió però, en aquest temps, ni les màquines eren a Eivissa ni, evidentment, tampoc foren necessàries.
El responsable d'Obres Públiques posà aquesta qüestió com un exemple de "la inflada" pressupostària que es produí en la construcció de grans infraestructures durant el Govern de Jaume Matas. Quant a la mateixa autopista d'Eivissa, afirmà que just per fer 6,7 quilòmetres s'hi gastaren uns 85 milions, "tot i que haurien p
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Cada societat té els polítics que es mereix.. No ho perdem mai de vista.
Com pot ser que a una notícia com aquesta només hi hagi 5 comentaris??? Com pot ser que a més siguin en clau humorística? Hem acceptat que ens robin, hem acceptat que no podem fer res contra els que controlen els doblers. No, no penseu que no espot fer res, si ells fan el que fan és perquè han vist que els ho permetem. Per tant demanem-nos: què estam fent malament???
Quins collons!!!
Devia esser per la sal de ses Salines d'Eivissa...
El que passa és que estan massa acostumats a la neu aquests del PP, però pel nas!
El PP ho va fer molt bé, això segur que és per un informe "del primo" de Rajoy, aquell que diu que no hi ha canvi climàtic. Que malpensats que sou, ara direu que això era un intent més de robatori d'aquesta genteta. Jo per si un cas vaig a comprar un parell de tratjes polars per visitar Eivissa (mode irònic apagat)
Això era un altra pelotasso pepero.