Antich assegura que el Govern no augmentarà la pressió fiscal el 2010
El president sí que ha reconegut que en el seu Executiu "tots" hauran d'"arremangar-se per servir el millor possible als ciutadans" donada la baixada d'ingressos autonòmics
Palma15/09/09 0:00
El president del Govern balear, Francesc Antich, ha assegurat avui que no pensa augmentar la pressió fiscal dels ciutadans de les illes el pròxim any, encara que ha reconegut que en el seu executiu "tots" tindran que "arremangar-se per servir el millor possible als ciutadans" donada la baixada d'ingressos autonòmics.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Fotut. Ja no hi arribarà el pot de pintura per pintar el pas de zebra davant la Unitat Sanitària d'Algaida. Però els algaidins som solidaris: els vells i els malats seguiran pegant bots davant els milers de cotxes i camions que hi passen (està a la carretera Llucmajor-Manacor).