Al final de la seva compareixença, el seu advocat, Gabriel De Juan, ha refusat formular declaracions a les portes del Jutjat d'Instrucció número tres de Palma.
La citació de Bibiloni com a imputat no ha estat ratificada pel lletrat, però podria estar relacionada amb una construcció prèvia a la del Palma Arena.
Les declaracions d'avui davant el jutge Castro han començat amb la compareixença de Jordi Casasnoves, un responsable de l'empresa Tecnoeventos, que va elaborar una lona per protegir l'interior del Palma Arena de la llum exterior, qui ha revelat que l'UTE responsable de la construcció del velòdrom va triplicar el cost que ell havia facturat per l'esmentat element.
Segons el seu advocat, Felipe Amengual, Casasnoves va passar una factura de 600.000 euros a l'UTE que va construir el velòdrom, formada per Foment de Construccions i Contractes (FCC) i Melchor Mascaró, i al seu torn aquesta unió temporal d'empreses "va facturar 1.800.000" al Consorci del Palma Arena, per l'esmentada lona.
El velòdrom palmesà està essent objecte d'investigació per presumpta corrupció en relació amb el sobrecoste que va suposar la construcció d'aquest pavelló, el pressupost inicial del qual era de 48 milions d'euros i finalment va superar els cent milions.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.