José Ramón Bauzá es destapa
El vicepresident del PP i batle de Marratxí surt de l'ombra per dirigir la batalla lingüística dels populars. Un home que uneix Estaràs i Delgado per ser el candidat de consens el 2011
Palma24/03/09 0:00
José Ramón Bauzá ha sortit de l’ombra en què s’havia situat, més enllà del municipi de Marratxí, on governa amb majoria absoluta. Tot i ocupar la vicepresidència executiva del PP balear, Rosa Estaràs l’havia protegit fins ara de l’opinió pública i de la convulsa actualitat política, en una estratègia que el col·locà com el possible ‘tapat’ de cara a les properes eleccions, si finalment la presidenta decideix immolar-se per rompre del tot amb el passat. Estaràs ha decidit ara posar Bauzá al capdavant de la nova batalla lingüística que han emprès els populars, per acabar amb la discriminació positiva de la llengua catalana a Balears.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
l'estratègia política del PP comença i acaba en la llengua. D'altres propostes no n'hi ha més. La seva pobresa mental està a l'alçada de la pobresa moral. Ja estam avesats.
Aquest subjecte no es caracteritza per l'amor a la seva terra ni a la seva cultura.
Mirau la pagina web de l'Ajuntament de Marratxí, ja voreu el bilinguisme del sr, Bauzá. Un poc més de respecta per la nostre llengua sr. Bauzá, ens ha costat molts d'anys poder utilitzar el catalá.