La societat civil ocupa el Parlament, però l'autonomia és ella
Munar, l'única amb escó des del principi, obre la Cambra a expolítics, empresaris, artistes i futbolistes
Palma01/03/09 0:00
Omple l’hemicicle amb un centenar de persones. Defora en té 300 més que l’escolten. Hi ha el president Francesc Antich, els seus predecessors –Cristòfol Soler, Joan Huguet, Toni Diéguez, Maximilià Morales i Pere Rotger–, polítics, expolítics, caps de patronals i sindicats, empresaris, cuiners com Koldo Royo i Paquita Tomàs, actors com Simó Andreu, futbolistes com Miquel Àngel Moyà, artistes, responsables de mitjans de comunicació... i, tanmateix, ella n’és la protagonista.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En el fons la culpa potser és dels ciutadans que s'han deixat enredar per la seva bruixeria. Du 26 anys de política i s'ha inflat de doblers a costa nostra, nosaltres a treballar i ella a la "pelu", en cotxe oficial i amb dietes i viatges pagats en primera de luxe. Ens ho haurem de fer mirar... Ah! també hi havia el primer president Antoni Cirerol.
Munar es la imatge de la corrupció mes vergonyosa d'aquesta autonomia! Perque cap fiscal s'atreveix a ficarse amb ella? Tots els partits polítics son complices d'aquesta situació
Doncs jo dic. LLARGA VIDA A LA REINA MUNAR. Dels pocs polítics balears amb un mínim de dignitat.
Com dirien en foraster: "Vida y figura hasta la sepultura", "reina de Mallorca".