La direcció estatal del PP al carrer Génova considera un "assumpte privat" el pagament de 5.000 euros mensuals durant un any a l’expresident balear Jaume Matas després que aquest hagués abandonat la política i partís als Estats Units. A Génova no volen parlar d’aquesta qüestió publicada diumenge per aquest diari. "Ni confirmam ni desmentim la notícia", contestà ahir un portaveu autoritzat, que justificà el silenci perquè "es tracta d’una tema intern del PP, ja que pot tenir col·laboradors i pagar-los". Amb la seva resposta, la direcció estatal del PP tampoc no confirma ni desmenteix la versió donada pel seu partit a Balears, que mitjançant el seu secretari general, Guillem Estarellas, ha assegurat que de la caixa del partit a les Illes no n’havia sortit "ni un euro" per a Jaume Matas. Fou ell qui apuntà un pagament fet des dels comptes de la seu dels populars a Madrid.
Génova contesta que el sou de Matas és un “assumpte privat”
La direcció estatal del PP “ni confirma ni desmenteix” el pagament de 5.000 euros mensuals a l'expresident balear, perquè diu que és un “tema intern” seu si té col·laboradors amb retribucions
Palma24/02/09 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Munar, Tarrés, Menorca, Ses Salines, Costa, Vicens... no... i n'hi ha de merda dins es Pacte... betuadell que de comèdia. Si cobra des PP es assumpte des PP... no teniu noticies més bones?
ES LEGAL COBRAR SENSE FER FEINA ???? SI TU HO FAS ÉS UNA ESTAFA¡¡¡¡
Ja prou !!! no? deixau a Matas en pau, es que no hi han noticies mes importants i de mes interès que xerrar sempre del mateix? malament ho te aquest perioódic si no troba articles mes actuals,
Seria un afer privat si el PP no fos un partit polític que cobra de les arques de l'Estat, a través del sou dels seus representants polítics i de les quantitats que la legislació estatal li acorda. Esper que Hisenda sigui diligent a comprovar si aquests ingressos consten a la seva declaració.
Assumpte privat? Bé que ha posat la mà al calaix el PP. Y es el Cola Cao desayuno y merienda... Merienda de negros!