Rodrigo de Santos torna a la presó després de declarar pel castell de Sa Riera
Palma02/10/08 0:00
L'ex tinent de batle d'Urbanisme a l'Ajuntament de Palma, Javier Rodrigo de Santos, ha tornat avui a les 13.00 hores a la Presó Provincial de Palma, després d'acudir aquest matí a les 10.19 hores al Jutjat d'Instrucció número 7 per declarar davant del magistrat, Antoni Garcías, per càrrecs relacionats amb l'adquisició del joc infantil del castell de Sa Riera.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Lleó si haguessin de fer el mateix amb tots els corruptes de MAllorca s´acabaria la pedra ràpidament. Quin merder de polítics tots sense cap excepció,
I per quina raó l'hem de mantenir els ciutadans també a la presó ? Que el posin a picar pedra fins que pagui el que ha fotut a la societat i veureu com el tractament "rehabilitador" funciona.