Soler ha assegurat en una roda de premsa per analitzar les qüestions d'actualitat que “després d'un any s'ha posat en evidència que un govern de sis partits no funciona i que Antich té problemes”.
La portaveu del PP ha dit que “el Govern està en crisi”, després dels casos de l'exconsellera de Treball i Formació, Margarita Nájera, que va estar sense saber “dos mesos si se n'anava o es quedava"; i del conseller de Turisme, Francesc Buils, que ahir destituí dos alts càrrecs del seu departament i “que ningú no sap on és”, ha afirmat.
Soler ha manifestat que Antich “no pot permetre's no saber on es troba el seu conseller de Turisme”, ja que, en aquest cas, ha asseverat, “la crisi del Govern balear afecta al sector turístic”.
La portaveu del PP ha qualificat l'actual situació de les Balears de “greu”, perquè, ha afirmat, “així ho revelen les dades oficials que asseguren que hi haurà tancament d'hotels i molts treballadors acomiadats”, si bé, va matisar, que la crisi turística no serà catastròfica.
Soler ha manifestat que el PP “demanarà responsabilitat a Antich” per fer front, no solament a “la crisi del seu propi govern”, sinó també a “la crisi econòmica que afecta a les Balears”.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.