Cas Andratx
La defensa dóna per perdut Hidalgo
El misser RafelPerera demana al jutjat que aixequi l'embargament dels comptes de l'exbatle per la seva previsible entrada a la presó
Palma05/09/08 0:00
L’advocat Rafel Perera recorregué la sentència de l’Audiència Provincial que condemna Eugenio Hidalgo a quatre anys de presó per haver-se construït un xalet en sòl rústic quan era batle d’Andratx. Tanmateix, ara ha dirigit un escrit al jutjat número 12 on reconeix que l’entrada a la presó del seu client pot ser "irremeiable" i que, en conseqüència, demana que s’aixequi l’embargament dels comptes corrents que té bloquejats des de fa 22 mesos.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els doblers han de ser per esbucar el xalet il·legal.
Quan estigui dins el sac i ben lligat, podrem dir blat. De moment, els doblerets ben aturats, no fos cosa que amb un no m'ho pensava... El Misser Perera és un ca vell!!