TW
0

El secretari general del PSM-EN, Biel Barceló va assegurar avui que el suport que rep el Govern per part de l'oposició, el Partit Popular (PP), és “totalment interessat” ja que està condicionat pels últims casos de corrupció duts a terme, presumptivament, pels 'populars'.

Així ho va expressar en una roda de premsa que va servir per presentar l'“últim” dels sopars 'a l'aire lliure' que celebrarà la formació que tindrà lloc aquesta nit en el municipi mallorquí d'Alaró, i en la qual els assistents podran debatre sobre el 'Dret a Decidir', comptant amb la presència de la portaveu d'aquesta Plataforma, Mònica Sabata.

Sobre la possible investigació de tots els càrrecs polítics implicats, la petició dels quals realitzada pel seu partit inclou els deu últims anys, Barceló va sostenir que “només” es tracta d'investigar aquelles persones el patrimoni de les quals s'hagi vist incrementat de forma “injustificada”.

Així, i quant al suport 'popular' en la investigació de casos de corrupció, Barceló va destacar que sembla que ara són els més “puristes” i els primers que estan en contra d'aquests actes delictius, i es presenten com els capdavanters de la transparència a tot el procés judicial.

Finalment, va recordar que el que “volem” és un consens de “totes” les forces polítiques per lluitar contra una cosa que afecta tots els ciutadans de les illes.