El Ministeri d’Afers Estrangers i de Cooperació espanyol va confirmar ahir que el president veneçolà, Hugo Chávez, serà rebut aquest divendres pel rei Joan Carles a Palma, després que el mandatari iberoamericà fes diumenge unes declaracions en les quals donava a entendre que l’encontre amb el monarca no estava tancat.
Segons indicà un portaveu del Ministeri, Chávez, tal com s’havia anunciat oficialment divendres passat, serà rebut pel rei a Marivent divendres dematí i a continuació es traslladarà a Madrid on mantindrà una trobada amb el president del Govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, a La Moncloa.
En el seu programa de ràdio setmanal Aló Presidente, Chávez prometé diumenge fer una abraçada al rei, però en al·lusió a la polèmica sorgida quan el monarca li manà callar en la Cimera Iberoamericana de Santiago de novembre passat, el president veneçolà volgué deixar clar que no callarà.
"M’agradarà fer una abraçada al, però tu saps, Joan Carles, que jo no callaré", declarà Chávez, assegurant que "continuarem parlant per nosaltres, per un món de justos i d’iguals". Així mateix, també digué que no estava "segur" si podria veure el rei durant la seva visita a l’Estat espanyol ja que, indicà, "no sé si hi haurà temps", perquè Chávez es troba realitzant una gira per Europa.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.