Estaràs ha fet aquestes declaracions en un “menjar de germanor” que avui ha compartit amb els militants del PP de Binissalem -el primer després d'haver resultat presidenta reelecta dissabte passat- en la que ha estat acompanyada pel secretari general, Guillem Estarellas, segons informa un comunicat de premsa emès pel partit.
La dirigent popular ha insistit en que “no pot ser que el Govern, per acontentar els sis partits que l'integren” no controli les despeses, ja que ha remarcat que la situació ho requereix, ja que “tots els indicadors econòmics són negatius”.
L'estratègia defensada per Estaràs davant d'aquesta “crisi” és “estudiar quines mesures adoptar”, per al qual durant tota aquesta setmana ha realitzat diverses reunions amb els principals agents implicats en l'economia balear, com l'associació de la Petita i mitjana empresa (PIMEM), el sindicat UGT i la CAEB.
Aquestes reunions, segons indica la nota, continuaran la pròxima setmana amb trobades amb CCOO i USO, i també se celebrarà una reunió amb el propi president del Govern, Francesc Antich, a qui la responsable popular ha tendit la mà per debatre propostes i cooperar en les solucions per les quals s'opti.
“Estam passant mesos molt complicats, en que grans empreses de les illes tanquen, però també comerços petits i mitjans estan en perill, i nosaltres hem de procurar la millor qualitat de vida per als ciutadans”, ha recordat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Així m'agrada: austeritat. El Govern no podrà fer cap Palma Arena, cap Parc de ses Estacions ni cap Metro. Així no tendrà excusa de passar-se del pressupost inicial. Bravo Rosa!