Tot i que dimarts la presidenta Rosa Estaràs donà per acabada l’oposició interna de Delgado i l’instà a unir-se sense discrepàncies al seu projecte, la cúpula popular és conscient del perill de mantenir en el futur un sector crític que obtingué un terç dels vots dels compromissaris, de manera especial durant els propers mesos en què el PP encara ha d’afrontar els congressos insulars i la renovació de juntes insulars.
Els membres del nou comitè de direcció, vertader nucli dur del partit, es reuní ahir per primera vegada a la seu del Palau Reial amb la incorporació dels càrrecs designats per Rosa Estaràs per l’etapa iniciada amb el congrés de dissabte.
Avui mateix es presentaran davant els mitjans de comunicació els nous portaveus, Catalina Soler i Carles Simarro, titular i adjunt respectivament. En l’habitual roda de premsa setmanal dels populars, la seva presentació també servirà per acomiadar els que han desenvolupat aquesta tasca fins ara: el portaveu Miquel Ramis i el seu adjunt Fernando Rubio.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.