L'anglès, obligatori des dels tres anys
Els tres decrets educatius aprovats pel Govern també estableixen l'obligatorietat de l'assignatura d'educació per a la ciutadania.
Palma28/06/08 0:00
L’ensenyament d’una llengua estrangera —amb tota provabilitat l’anglesa— serà obligatori el proper curs a partir dels tres anys d’edat dels alumnes. Així ho estipulen els decrets aprovats ahir pel Consell de Govern on s’estableixen els currículums de l’educació, Infantil, Primària i Secundària.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja, ho ha dit molta gent... però per qué el castellà (segona, tercera llengua al món?) no és obligatoria? Per què hem de condemnar els nostres nins a apendre només, immersos, una llengua d'ús reduït com el català/mallorquí?. Com a segona llengua, per conèixer bé les nostres arrels, està bé... però sense oblidar que el castellà és, també, la nostra història.