La mallorquina Patri Guijarro abandona la concentració de la selecció espanyola de futbol, juntament amb la seva companya Mapi León. Les dues jugadores del FC Barcelona han explicat als mitjans de comunicació que «no era la manera de tornar» i asseguren que la nova seleccionadora, Montse Tomé les va convocar sota amenaça de sanció. Encara que també s'han mostrat optimistes amb els avanços en les negociacions.
La mallorquina Patri Guijarro abandona la concentració de la selecció espanyola
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Josep Codony, qui va dirigir IB3 en l'època Bauzá, serà el nou director general de l'ens públic
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ben fet Patri. Una mallorquina no ha de vestir la samarreta de la selecció d'un altre país.
Están un poco subiditas de humos. Pues PUERTA !
De moment les futbolistes que no havien estat cridades fins ara i que no tenien massa esperances de ser cridades ocupen el seu lloc i segons com vagin les coses poden substituir-les definitivament.
Pijas? Jo diria dues molt bonas futbolista amb els ovaris ben posats. ?I què en saps de la processó Joana? La dignitat no es guanya fent la "pija" tot el meu suport, a Ñ els masclistas no ho poden suportar, que els sigui lleu.
Dues pijas que ja comencen a avorrir.
PpBocs, de veres creieu que no hi ha fets masclistes ? Sou cecs o anormals ?