Per a Kilian Jornet, compartir valors comuns va ser una motivació extra a l'hora d'iniciar aquest projecte. «Estàvem d'acord que necessitam una nova manera de pensar i d'actuar en relació amb el medi ambient i les activitats a l'aire lliure. Volem ser molt honests sobre la manera en que produirem l'equipament i el paper que desenvoluparà l'empresa en la societat i el medi ambient», va comentar.
El nom de la col·lecció fusiona els seus dos orígens (Nor-uega i Mal-lorca) i reflecteixen la filosofia compartida de la col·laboració: unir l'autenticitat i funcionalitat com incentiu perquè la gent gaudeixi i respecti la naturalesa. Una missió que es plasma en un equipament atemporal creat per durar, que resulta funcional i està orientat al rendiment.
«Crear una marca nova sempre és molt emocionant, encara que som conscients dels reptes que presenta. Tenir l'oportunitat de fer-la amb algú com Kilian és realment únic: unir rendiment i responsabilitat personal guarda una estreta relació amb la nostra filosofia. Els dos som socis complementaris de la nova marca. Ell aporta la seva sòlida experiència en el desenvolupament dels productes i la seva visió única del món de les activitats a l'aire lliure, mentre que Camper aporta el seu esperit emprenedor i els seus coneixements tècnics en disseny i fabricació de calçat», va comentar Miguel Fluxa, CEO de Camper i membre de la quarta generació de la família fundadora.
La selecció de NNormal sortirà al mercat la tardor de 2022 a Europa i Nortamèrica a través de nnormal.com i de tendes esportives especialitzades en activitats a l'aire lliure i running. La primera serà una edició limitada centrada en calçat, roba i accessoris per trailrunninig i senderisme.
Kilian Jornet, com a primer ambaixador de l'equip de NNormal que es donarà a conèixer en les pròximes setmanes, la utilitzarà durant la temporada de carreres d'enguany.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.