TW
0

L'Esporles BC ha guanyat el Partit Solidari que l'ha enfrontat al Mallorca Clàssics (85-82), en un matx que ha dominat en tot moment el conjunt de la Serra de Tramuntana. Als darrers minuts, els clàssics del bàsquet mallorquí han agafat embranzida i han aconseguit fer passar pena a l'afició esporlerina.

Tot i això, al pavelló de l'IES Font i Trias qui ha guanyat realment ha estat la solidaritat. El bàsquet esporlerí ha aconseguit recaptar més de 3.000 euros per donar suport a les famílies d'en Pep i en Julià i les causes que defensen les ONG Pep, Amy & Friends i Arka Tapones Solidarios.

Així mateix, Eloy Doce, entrenador i president de l'Esporles BC, ha anunciat que el club ha decidit posar el nom d'aquestes dues entitats als dos equips mini masculins.

L'esdeveniment ha estat organitzat pel club i el grup d'aficionats Front 1989. I l'han fet possible multitud de col·laboracions, entre les quals destaquen Transfer Class, la Fundació FBIB 1936 i Time Out Center. A l'exterior del pavelló, amb la col·laboració del Departament d'Esports del Consell de Mallorca, s'hi ha duit a terme una Diada Solidària.