L'exentrenador del FC Barcelona, Tito Vilanova (Bellcaire d'Empordà 1968 - Barcelona 2014), ha mort aquesta tarda als 45 anys després de lluitar durant dos anys i mig contra un càncer. Així ho acaba de confirmar el FC Barcelona a través d'un tweet "dol immens a la família del FC Barcelona: ens ha deixat Tito Vilanova, a l’edat de 45 anys. Descansi en pau".
L'exentrenador del FC Barcelona Tito Vilanova es trobava hospitalitzat després que la passada nit de dijous se sotmetés a una operació en el centre hospitalari Quirón de Barcelona relacionada amb el càncer en la glàndula paròtide que li va ser detectat el novembre de 2011.
Vilanova va jugar al Mallorca durant la temporada 1996-97 si bé es donà a conèixer al gran públic al ser el primer entrenador del Barça des del 15 de juny de 2012, càrrec en el qual substituí Pep Guardiola, fins al 19 de juliol de 2013, després d'iniciar un nou tractament en la seva lluita contra el càncer.
Mor Tito Vilanova als 45 anys
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que el vegen en el cel. Va Néixer al 1968.
Al Cel sia.
Es meu sincer condol. Al cel sia i una abraçada a sa seva familia. Descansi en pau
Una llàstima, Ningú hauria de morir tan jove. Rebin els seus fills, pares i resta de familia els meus condols.
Recaiguda fulminant. Quina pena... Al cel sia. I una forta abraçada a la família de bon de veres i a l'altra família, que és la de tots els barcelonistes.