L'aportació de Giovani pot tornar a ser determinant en la lluita per la permanència dels mallorquinistes. | RICARDO ORDO

TW
0

El Reial Mallorca necessita fer bo el triomf del passat dilluns davant el Celta i confirmar la seva reacció amb una nova victòria per eludir el descens aquesta nit davant el Rayo Vallecano, un altre pic a l'Iberostar Estadi (21.00 hores), en el partit que dóna inici aquest divendres a la 32ª jornada de Lliga BBVA.

Però Gregorio Manzano no podrà comptar en l'onze inicial amb el porter israelià, Dudú Aouate, ni tampoc amb el migcampista argentí, Fernando Tissone. Tots dos estan amb febre, la qual cosa els ha fet caure de la llista de convocats per al partit, segons han destacat fonts del club.

El relleu obligat del meta titular no és de ben segur una bona notícia per al Mallorca, qui afrontà l'últim partit com a coer de Primera i no obstant això assolí un triomf balsàmic davant els gallecs, gràcies a la genialitat de Giovani poc abans de xiular-se el final del partit (1-0).

Els vermells trencaren d'aquesta forma una sèrie de tres derrotes consecutives, i ara, amb el primer pas donat, el quadre balear segueix somiant amb una salvació que es troba a només un punt. De fet, un triomf anit davant els madrilenys els faria dormir fora de posicions de descens, i sabent que Celta i Saragossa s'enfronten el proper dilluns i un d'ells podria quedar ferit de mort.

Per al transcendental duel, Manzano no pot comptar tampoc amb el davanter Emilio Nsue, afectat de mononucleosi. Qui sí podria tornar a vestir-se de futbolista és Víctor Casadesús. El davanter algaidí es recupera de les seves molèsties després d'un cop a un entrenament fa una setmana.

El Rayo Vallecano, per la seva banda, es troba instal·lat a una zona més tranquila en la classificació, però no obstant això, persegueixen un resultat positiu, després de perdre a casa la passada setmana davant la Reial Societat de l'exmallorquinista Chori Castro per 0-2.

El conjunt dirigit per Paco Jémez tractarà de rescabalar-se de la derrota a un camp on històricament no li han anat les coses gaire bé. Tanmateix, volen poder seguir somiant amb posicions europees, després que en els últims partits hagin perdut bona part de la regularitat que els mantingut tot l'any lluny dels llocs de descens.