TW
0

El Mallorca cercarà avui davant el València, en sessió matinal, solidificar els fonaments de la fortalesa en la qual Joaquín Caparrós vol convertir Son Moix. L'equip desitja donar continuïtat a l'esplèndid començament de campionat que l'ha portat a ocupar la tercera posició de la taula amb la condició d'invicte davant un rival de Lliga de Campions i que desembarcarà a l'Illa amb moltes baixes, envoltat de dubtes respecte de l'inici del projecte de Mauricio Pellegrino a la banqueta i que suposarà una bona mesura de fins on pot somiar l'afició.

Caparrós sap que la permanència passa per atrinxerar-se a l'Iberostar Estadi i per això vol prosseguir la ratxa que hi ha aconseguit encadenar. D'ençà de la derrota contra el Barça del mes de març passat, el tècnic ha aconseguit que l'equip no hagi tornat a caure a casa. Els vermells han sumat un empat (Granada) i cinc victòries consecutives (Saragossa, Rayo i Llevant i aquest curs Espanyol i Reial Societat) en els sis darrers duels disputats a Son Moix. Per això, avui cercaran el ple de triomfs com a locals, fet que els permetria mantenir-se en llocs de Lliga de Campions.

Defensa renovada i Víctor

L'entrenador es veurà forçat a introduir canvis a la defensa per la sanció de Nunes. Tot apunta que Pedro Geromel ocuparà el lloc del capità a l'eix, per la qual cosa la rereguarda estarà totalment renovada respecte de la temporada passada. Ximo, Anderson Conceiçao i Antonio López la completaran.

L'altra gran novetat podria ser el retorn de Víctor Casadesús a la titularitat després d'haver-se recuperat de la lesió. L'algaidí pugna amb Arizmendi i Alfaro per acompanyar Tomer Hemed a la punta d'atac. Però, de moment, sembla que compta amb el cartell de titular que el tècnic li donà la temporada passada. Així, Hemed tractarà de fer continuar el seu estat de gràcia (acumula 4 dianes en 4 partits) amb l'ajuda de Víctor. Giovani Dos Santos i Álvaro, per lesió, i Miño, per decisió tècnica, quedaren, al costat del portuguès, fora de la convocatòria. La resta de l'equip no patirà variacions, per la qual cosa Aouate, a la porteria; Pina, Javi Márquez, Pereira i N'Sue completaran l'onze.

Sense convèncer

El València arribarà a Palma després de perdre davant el Bayern de Munic en Lliga de Campions i sense conèixer el triomf com a visitant. Cal dir que empatà al Bernabéu i perdé al Camp Nou en els dos desplaçaments que ha realitzat. Amés a més, el tècnic argentí ha d'afrontar sis baixes (Gago, Albelda, Mathieu, Piatti, Banega i Canales), que faran que disposi dels mateixos homes que en els darrers partits. D'aquesta manera, la principal novetat podria ser l'entrada de Portu, del filial, al centre del camp.