Isern anuncia la reobertura de Son Moix pel 2014
El batle de Palma confirmà que les obres principals estaran acabades pel maig de 2013, però la reinauguració del “millor poliesportiu de la ciutat” haurà d’esperar fins l’any següent
Isern, Gilet i Vich visitaren unes obres que s’estan allargant més del previst inicialment.
Palma18/07/12 0:00
El nou poliesportiu de Son Moix és a només any i mig d’obrir les portes una altra vegada. Després que el 10 d’octubre de 2007 un cap de fibló arrasàs part de Palma i sobretot les instal·lacions del poliesportiu, del qual s’endugué el sostre, el batle de Palma, Mateu Isern, anuncià ahir que ja hi ha data per reobrir-lo: principis de 2014. A més, el primer edil digué que amb la reobertura de Son Moix es recupera un poliesportiu de primera qualitat i que serà la referència de tot el tema esportiu a Ciutat.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Les rates ja hi hauran criat el triple que ara. I ja hi han criat generacions infinites.
Anuncien i anuncien... tant els del psoE i associats, com ara aquests. Viuen d'anunciar. La millor manera de fotre'ls seria tenir un bon partit polític que asseguràs que no donaria el govern ni a uns ni a altres sinó que només hi pactaria punts concrets i beneficiosos per a les Illes Balears.
Veniu a eRepublik! Ës un joc de simulació militar,ecnoòmic i polític gratuït 100% i no necessita cap descàrga. Tots els catalans/valencians/illencs estem intentant fer-nos amb un país (Arabia Saudita) per controlar-lo ja que no ens deixien tenir els Països Catalans al joc Si voleu ajudar entreu aquí: http://www.erepublik.com/en/referrer/Naboal El joc està molt currat no us el perdeu!. Entreu per Arabia!