Bauzá a París: «No podia deixar d'estar aquí present institucionalment»
París11/06/12 0:00
El president del Govern balear, José Ramón Bauzá, ha afirmat que el tennista mallorquí Rafel Nadal és «el millor ambaixador» de Balears al món «no solament a nivell esportiu, sinó també com a persona».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
- La sèrie 'Norats' aconsegueix una audiència històrica a IB3 després que es proposassin liquidar-la
26 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
es bons '' picadors' han fet per mallorca molt mes que RAFEL NADAL.
no tenc res contra en NADAL pero si se que sa gran majoria de turistes que venen a mallorca no saben de on es rafel nadal
No té vergonya!!
Nadal no representa la nostra cultura. representa Espanya. o l'heu sentit mai enorgullir-se, com va fer Pau Casals, dels seus origens?
Si se ha ido no hay problema, el problema radica en que vuelva
Potser que hauria estat molt millor la presència del Senyor Joan Lladó, president d`ERC en Balears, aquest si que representa a tots els mallorquins. He consultat els resultats electorals.
Va viatjar tot sol o acompanyat...?
Ui, "l'arruixat" es pensa que és "l'indispensable". Ja se n'avendrà.
Hi anava Don Francisco Mercadal. diputat del PP, a aquest viatge?
me gustaria saber quien ha pagado este viaje, seguro que entre los que quieren a buaza y los que deseamos que se marche a madrid