El partit contra l'Atlètic de Madrid va acabar en victòria pels vermells, així com el matx contra l'Sporting. | J. LLADO

TW
0

El Reial Mallorca posarà a prova el FC Barcelona dissabte a Son Moix en el seu millor moment de la temporada després de derrotar-ne 2-3 a l'Sporting de Gijón i conquerir, per primera vegada en els últims tres mesos, dos triomfs consecutius, ja que en la jornada anterior havia vençut 2-1 a l'Atlètic de Madrid.

L'equip balear no guanyava dos encontres seguits des de gener de 2011, amb el danès Michael Laudrup a la banqueta, quan va vèncer a l'Hèrcules (3-0) i Almeria (4-1).

Cada vegada més distanciat de la zona perillosa de la taula, el Mallorca ja suma 36 punts, un bon matalàs per afrontar amb "valentia i intensitat", segons ha declarat el seu tècnic, Joaquín Caparrós, la visita d'un Barça llançat en la persecució del Reial Madrid en la lluita pel títol.

Tot somriu al conjunt balear, que després de superar la prova de l'Atlètic -el partit el va guanyar jugant amb 10 gairebé tota la segona part-, es veu capaç de frenar els blaugranes de Pep Guardiola.

El Mallorca ja va tenir entre les cordes el Madrid en la seva última visita a Son Moix, que va resoldre amb gols del 'Pipita' Higuaín i de José Callejón en la fase final del partit (1-2), remuntant el gol inicial del davanter israelià Tomer Hemed.

La directiva de l'entitat balear espera el segon gran ple a les grades amb la visita del Barcelona, després del Madrid, malgrat els elevats preus de les localitats, entre 60 i 120 euros.

L'afició està recolzant el Mallorca de Caparrós, ja que en la visita de l'Atlètic de Madrid van assistir al camp prop de 17.000 espectadors per a un aforament màxim de 23.000, amb un partit programat un diumenge a les quatre de la tarda.

Sense res a perdre i molt per guanyar, el Mallorca intentarà frenar l'escalada blaugrana a la taula de classificacions que capitaneja l'argentí Leo Messi, considerat el millor futbolista del món.