Per la seva banda, Novak Djokovic va mantenir a ratlla un fort contraatac de l'espanyol Pablo Andújar per vèncer per 6-0, 6-7 (5) i 6-2, i Federer es va recuperar d'un feble primer set per derrotar el brasiler Thomaz Bellucci per 6-3, 3-6 i 6-4.
A més, l'argentí David Nalbandian va deixar enrere al francès Jo-Wilfried Tsonga per 3-6, 7-5 i 6-3 i Tomas Berdych va caure per 6-4 i 6-0 davant l'espanyol Nicolás Almagro, que va perdre un duel de quarta ronda davant el txec a l'Obert d'Austràlia el gener.
La recompensa d'Almagro per arribar per primera vegada als quarts de final a Indian Wells serà un duel amb Djokovic.
En altres partits, el nord-americà John Isner va avançar en la competició amb una victòria per 6-4 i 7-5 davant l'australià Matthew Ebden, l'argentí Juan Martín del Potro va derrotar l'uzbec Denis Istomin per 7-6 (2), 6-7 (6) i 6-2 i el francès Gilles Simon es va desfer del nord-americà Ryan Harrison per 7-6 (0), 5-7 i 6-1.
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
U! U! U! U L E G U E R!!!
Mentre en Nadal vagi pel mon espanyolejant, portant banderes espanyoles per a mi serà com un Gasol més de torn, un botifler i per tant no m'emocion pas quan guanya.