TW
0

El tècnic del Reial Mallorca, Joaquín Caparrós, podrà comptar amb el portuguès Nunes i l'uruguaià Pablo Cáceres el diumenge davant de l'Athletic Club a l'Iberostar Estadi, encara que ambdós han confessat que no estan al cent per cent després de diverses setmanes absents dels terrenys de joc per sengles lesions. Cáceres, que es va incorporar el passat estiu al Mallorca procedent del Club Atlètic Tigres argentí, té més opcions de jugar que Nunes, ja que al seu lloc, lateral esquerre, ha causat baixa Pedro Bigas, que va ser expulsat la passada jornada davant del Racing Club.

Nunes, en canvi, hauria de desplaçar a un dels dos centrals titulars, Chico i Iván Ramis, per tornar a l'eix de la saga, però així i tot, Caparrós l'ha alineat com a titular en alguns dels partits disputats aquesta setmana. La plantilla del Mallorca està molt motivada amb la visita de l'exequip de Caparrós i la possibilitat de sumar la segona victòria consecutiva després del triomf per 2-1 davant del Racing.

Caparrós ha assajat de manera exhaustiva el partit davant dels "lleons", amb especial incidència en les jugades a pilota aturada i centres, dues facetes del joc en els que destaquen de manera especial els jugadors de l'Athletic que ara dirigeix l'entrenador argentí Marcelo Bielsa.