El davanter format en la pedrera del Mallorca va ser ben clar en la roda de premsa posterior a l'entrenament a Son Bibiloni: "És igual jugar bé, perquè quan ho fas no guanyes i quan no, guanyes".
Emilio es remuntà als partits davant el Sevilla i l'Sporting per explicar això: duels en els quals els resultats -un empat i una derrota, respectivament- no concordaren amb el joc desplegat pels vermells, segons la seva percepció. "No guanyàrem i, en canvi, contra el Racing no jugàrem com volíem fer-ho però guanyàrem", exposà. I afegí que, tot i no ser un bon matx, "ens és igual, perquè allò important eren els tres punts".
El jugador del Mallorca espera que aquesta victòria davant els cantàbrics ajudi l'equip a "canviar la dinàmica", a més de "tranquil·litzar" la parròquia vermella.
Sobre la seva suplència, Emilio digué que en la plantilla del Mallorca hi ha molt bons jugadors i per això ningú "no és indiscutible", de manera que accepta, "sense estar content", la suplència. "Em tocà a mi ser a la banqueta", digué. A més, lamentà el fet d'haver entrat al camp per culpa de la lesió del Chori Castro. "A ningú no li agrada sortir quan es lesiona un company", afirmà el davanter vermell.
Quan se li demanà sobre el gol que marcà Torrejón en pròpia porta després d'una acció seva, el jugador respongué que se sentí "com si l'hagués marcat jo mateix" i demanà calma, "perquè els gols arriben".
El Bilbao, un rival "difícil"
A l'hora de valorar el proper rival del conjunt palmesà en Lliga, l'Athletic de bilbao, Emilio apuntà que serà un partit "difícil" i que per aconseguir els tres punts hauran de sortir "al cent per cent".
"L'Athletic no va començar gaire bé, però després va millorar, fins a la sorprenent derrota de la jornada passada", indicà el jugador vermell, qui creu que els bascos estaran motivats per intentar superar el seu anterior tècnic, Joaquín Caparrós. "No és res que hagi de descobrir jo, però si no sortim al cent per cent, pot ser que no aconseguim els tres punts. Depèn molt de nosaltres", sentencià el davanter.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.