Tito Vilanova rep l'alta hospitalària

El segon tècnic del Barcelona romandrà de baixa un total d'entre tres i quatre setmanes després d'una intervenció de la glàndula paròtida

Vilanova s'ha perdut els dos últims compromisos del Barça a Milà i Getafe.

TW
0

Tito Vilanova, segon entrenador del Barcelona, ha rebut aquest matí l'alta hospitalària, després que dimarts passat 22 de novembre fos intervingut de la glàndula paròtida, segons ha informat el club català.

Després d'una evolució clínica postoperatòria favorable, Vilanova ha abandonat l'Hospital Vall d'Hebron per seguir el procés de recuperació al seu domicili.

L'ajudant de Pep Guardiola va ser intervingut la setmana passada per l'equip de cirurgia maxil·lofacial de l'esmentat centre mèdic. L'operació va finalitzar de manera satisfactòria i es va pronosticar llavors un temps de baixa d'entre tres i quatre setmanes.

De moment, Vilanova s'ha perdut els dos últims compromisos del Barça a Milà i Getafe, on l'entrenador de porters, Juan Carlos Unzué, ha exercit la funció de segon entrenador.