OLYMPIQUE DE LIÓ: Lloris, Dabo, Cris, Lovren, Réveillère; Kallstrom, Gonalons, Ederson, Gourcuff, Briand i Gomis.
Koné per Lovren en el minut 37, Lacazette per Gomis en el 74 i Belfodil per Ederson en el 83.
REIAL MADRID: Casillas, Lass Diarra, Pepe, Ramos, Coentrao, Khedira, Alonso; Di María, Özil, Cristiano Ronaldo i Benzema. Albiol per Coentrao en el minut 62, Higuaín per Benzema en el 70 i Callejón per Di María en el 83.
GOLS:
0-1: minut 23, Cristiano.
0-2: minut 67, Cristiano, de penal.
ÀRBITRE: Nicola Rizzoli (Itàlia). Amonestà els locals Cris i Källstrom, i els visitants Khedira, Lass Diarra, Albiol i Higuaín.
El Reial Madrid va acabar amb la maledicció que el perseguia en les seves visites a l'estadi de Gerland, ja que ahir superà per primer pic l'Olympique de Lió al seu feu gràcies a la punteria de Cristiano Ronaldo, autor dels dos gols.
Aquest doblet classifica matemàticament el conjunt blanc per als vuitens de final de la Lliga de Campions, si bé, la primera plaça de grup encara continua en joc a causa de la victòria de l'Ajax davant del Dinamo de Zagreb.
Poc els va durar el valent plantejament inicial als deixebles de Remi Garde. No hi ha res de més perillós que avançar les línies i deixar espais per a jugadors com Benzema i Cristiano, que compten amb Özil com a subministrador d'assistències de luxe. Als set minuts va forçar la targeta groga a Cris i dos minuts després el malson de l'Olympique va connectar amb Benzema, però el francès no va poder batre Lloris.
Als 23 minuts, una bella combinació a la frontal de l'àrea va finalitzar amb Benzema en terra, tomat per Gourcuff. Fou una falta directa que Cristiano s'encarregà de transformar. El partit només tenia color blanc. L'Olympique s'havia tornat a tancar a la seva àrea, però perquè no li quedava cap altra opció davant del vendaval de joc madridista. Fins després de la mitja hora de partit, l'equip francès no va poder sacsejar-se el domini a què es veia sotmès. Els darrers minuts de la primera part el Reial Madrid va cedir terreny i va donar ales a l'Olympique. Tanmateix, als gals només li serviren per provocar un parell de córners que van donar pas al descans amb la sensació que s'acostava una rebel·lió.
I així va ser. En la represa, el Lió va sortir a les totes. Fins a dos penals van reclamar en els primers minuts per sengles caigudes a l'àrea d'Ederson i Gomis. El Madrid havia perdut el control del matx. Si es va deslliurar de l'empat va ser per la poca perícia del rival tant a l'hora d'encadenar passades com de rematar. L'Olympique també es va topar amb un encertat Iker Casillas. Per recuperar el comandament del duel, els homes de Mourinho començaren a armar contraatacs, la seva altra gran arma. El gol de la tranquil·litat arribà en una ràpida combinació també a la frontal de l'àrea amb Özil a la batuta. La pilota arribà a Cristiano i aquest, després de driblar Lloris, s'enganxà amb Dabo. L'àrbitre assenyalà penal i el portuguès no perdonà. Amb el seu segon gol es posà punt final al partit, malgrat l'arrencada d'orgull lionès, que quedà en un cop de cap al travesser de Lacazette.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.