"Nadal ha vingut a acomiadar-se al vestidor, estava molt tranquil i, després d'abraçar-nos un a un, ens ha desitjat sort per al pròxim partit (el dissabte davant del València a l'Ibetostar Estadi) i el que resta de temporada", ha assenyalat Pereira.
Nadal s'ha acomiadat del club en desacord amb la crisi institucional de l'entitat, posada de manifest amb la marxa de Laudrup i l'enfrontament públic entre diversos consellers.
El futbolista gal ha explicat que Miquel Àngel Nadal "és un home molt sensible, que et parla sempre a la cara".
"Ens transmetia la seva experiència personal i sempre l'escoltaves. El trobaré a faltar, però la vida segueix i cal continuar", ha subratllat.
Pereira també s'ha referit a l'intens treball que la plantilla està desenvolupant amb Caparrós, que la setmana passada va substituir a la banqueta el danès Michael Laudrup.
"Ens obliga a estar molt atents a totes les seves indicacions, sobretot, als petits detalls que al final decideixen els partits", ha afirmat.
"Sembla que estam en pretemporada, i que tots partim de zero", ha resumit Pereira.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.