Reial Mallorca 20011-2012
“Si he fet mai mal, en deman perdó”
Pierre Webó recupera el seu to més conciliador per acomiadar-se del Reial Mallorca, dóna les gràcies a l'afició i afirma que l'Illa és la seva casa
Webó, emocionat, va voler acomiadar-se del club i l'afició en la darrera roda de premsa. | Ferran Aguiló - Monserrat
La partida de Pierre Webó no només deixa un buit important dins la davantera del Reial Mallorca, sinó que també ho fa en el vestidor i en l'afició. El camerunès sempre ha estat una veu destacada entre els jugadors -al segon any com a mallorquinista ja era un dels capitans- i un home estimats per la graderia, que sempre li ha agraït la seva actitud sacrificada sobre el terreny de joc. "No són uns moments que m'agradin i no volia deixar el Mallorca per la porta del darrere", afirmà el davanter africà, que ahir s'acomiadà acompanyat de Pere Terrasa, abans de partir cap a Turquia.
El seu nou equip serà l'Istanbul Buyuhkeshir, club amb el qual ha firmat per als propers 3 anys i que ha invertit prop de 1,2 milions d'euros pel seu traspàs, un destí que Webó considera "una nova experiència per veure coses noves". "Només m'enduc una mica de roba cap a Turquia, no hi faré cap mudança. Tinc la intenció de venir a viure aquí quan deixi el futbol", comentà el davanter, que volgué reconciliar-se amb l'afició després de les darreres setmanes. "Sempre m'ha tractat amb respecte i estima, si mai he fet mal, en demano perdó", afirmà.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.