TW
0

Ja hi ha fumata blanca en el cas Pierre Webó. L'internacional camerunès abandona la disciplina del Reial Mallorca per iniciar una nova aventura en el futbol turc. A canvi, el club balear ingressarà 1.250.000 euros pel seu traspàs. A la fi s'ha trobat una solució al conflicte que des de fa unes setmanes enfrontà el màxim golejador mallorquinista de la temporada passada amb l'entitat vermella. Perquè això fos possible fou necessària la compareixença del representant del futbolista, Paco Casal, a les oficines de l'Iberostar Estadi i hores i hores d'intenses negociacions. Afortunadament, hi hagué final feliç i totes les parts quedaren contentes.

La maratoniana jornada de reunions començà de bon matí. Mentre Pierre Webó s'entrenava un dia més en solidari a la ciutat esportiva de Son Bibiloni, el seu representant, Paco Casal, feia acte de presència a l'estadi de Son Moix acompanyat del seu soci José Luis Salazar. Un cop allà, es tancaren en un despatx amb el director general del Reial Mallorca, Pere Terrasa, i amb els tres administradors concursals, José Miguel Cregenzan, Sebastià Frau i Pedro Mir. Ambdues parts posaren les cartes damunt la taula, però després de més de tres hores de conversa no s'arribà a cap acord i decidiren reprendre les converses l'horabaixa.
En un primer moment, el Reial Mallorca deixà ben clara que es negava a consentir la sortida de Webó de franc i taxà el traspàs del futbolista, a qui quedava un any de contracte, en 1,5 milions d'euros.

Per contra, Paco Casal insistí a exigir la carta de llibertat del seu representat, recordant el deute que el club balear manté amb Webó i que forma part de la massa concursal. Així les coses, en un primer moment cap de les dues parts no donà el braç a tòrcer.

Malgrat tot, l'escenari de la negociació canvià per complet en la reunió verpertina que mantingueren idèntics protagonistes.
Al migdia, Paco Casal dinà amb Pierre Webó per informar-lo del contingut de la reunió matinal i també es posà en contacte amb el club turc interessat en els serveis del davanter mallorquinista, el nom del qual encara no ha transcendit de manera oficial, però que podria tractar-se de l'Eskisherispor, per fer-li arribar el preu de sortida fixat pel Mallorca.

És en aquest punt on el cas Webó es començà a resoldre. El club otomà es mostrà disposat a fer un esforç econòmic per fitxar el futbolista camerunès. El Mallorca, per la seva banda, també es va veure obligat a cedir una mica i rebaixà al preu als 1.250.000 euros en què es tancà l'operació, que finalment rebé el vistiplau dels administradors concursals.

Aquests doblers el Mallorca els podrà destinar a fitxar els dos homes d'atac que ha demanat el tècnic Michael Laudrup per tancar la plantilla. En total, el director esportiu Llorenç Serra Ferrer disposarà d'un pressupost final pròxim als 4 milions d'euros per invertir en fitxatges, ja que fins ara tots els reforços que han arribat ho han fet a un cost zero.
Webò ja és història.