TW
0

L'estrella blanc-i-blava ja ha arribat. Antonio Ramírez Pérez, Antoñito, aterrà ahir vespre a Palma com el fitxatge mediàtic de l'Atlètic Balears per al projecte 2011-2012, ideat per aconseguir l'ascens a la Segona Divisió. Amb aquesta incorporació, el club presidit per Fernando Crespí dóna un bot de qualitat en el si del grup III de la Segona B i es converteix en un dels grans favorits en la lluita per convertir-se en equip de la categoria de plata. I és que el club de la via de cintura ha hagut de fer un esforç per poder portar a l'Estadi Balear un dels millors davanters que militarà a la categoria de bronze.

El futbolista sevillà serà presentat avui, després de superar la pertinent revisió mèdica. Gustavo Siviero sumarà a la plantilla un futbolista experimentat en l'elit del futbol espanyol. Antoñito ha militat a Primera i Segona Divisió. A més, ha aconseguit quatre ascensos a la màxima categoria del futbol espanyol. Amb 32 anys, l'andalús es va decidir a signar per l'Atlètic Balears després de quatre temporades al Xerez.

Antoñito suma un total de 26 gols a la màxima categoria del futbol espanyol, després de tres temporades al Sevilla, una al Racing de Santander i una altra al Xerez, equip en el qual fou determinant a l'hora d'aconseguir l'ascens a Primera. Tota una estrella per a un Atlètic Balears que construeix un projecte engrescador.