TW
0

El Reial Mallorca va presentar ahir la campanya d'abonats amb el principal objectiu de fidelizar als socis ja existents i captar nous adeptes amb la finalitat de què Son Moix presenti un bon aspecte de públic cada jornada.

El club ha decidit no incrementar el preu dels abonaments i aplicar una reducció de fins al 11%, així com incorporar noves fórmules que permetin als seguidors pagar el seu carnet en un període de crisi com l'actual. Ara el Mallorca oferix la possibilitat d'abonar el preu final en un període de fins a sis mesos sense interessos. La condició és acudir a les oficines del club amb una targeta de crèdit de La Caixa.

Una altra de les iniciatives té a la Graderia Jove com a protagonista i els joves l'edat dels quals comprengui entre els 18 i els 30 anys podran treure el seu abonament pagant 120 euros. Els menors de 18 anys haurien d'abonar 90. També es premia l'assistència al camp i d'aquesta forma els socis que acudeixin a 12 partits tindran un descompte del 5% en el carnet de la temporada 2012/2013; un 8% si veuen el Mallorca a casa un total de 17 partits i fins a un 10% si acudeixen a 19 trobades.

A més el club presenta una iniciativa especial que consisteix en què si tres socis acudeixen a treure el seu abonament amb un quart que no ho sigui, a aquest últim el carnet li pot sortir en la segona volta de Lliga.

La campanya de socis es completa amb la promoció d'un vídeo especial protagonitzat per Akihiro Ienaga i Dudú Aouate, en el qual es trasllada la idea que ambdós jugadors s'han vist en la necessitat de creuar el món per a jugar en el Mallorca i els afeccionats de l'Illa ho tenen «a casa seva».

Els preus oscil·len entre els 240 euros l'abonament més econòmic i els 690 el més car oferint un ampli ventall depenent de les zones del camp, del sexe i de l'edat. L'entrenador Michael Laudrup va assistir a la presentació de l'acte al costat dels dos futbolista protagonistes del spot, al vicepresident Serra Ferrer i al conseller, Pedro Terrasa;

El president de la Federació de Penyes, Rafel Martorell també va estar present en Són Moix i va destacar que la gran paraula amb la qual s'ha de quedar l'afició és «il·lusió» i que des de la Federació es treballarà especialment per a encoratjar als seguidors perquè treguin el seu abonament. Javier Morente, directe general d'Esports; Joan Antoni Ramonell, director insular d'Esports i Fernando Gilet, president de l'IME, també van assistir a la presentació d'una campanya en la qual el club hi té dipositades moltes esperances.