Ni De Guzmán, ni Webó, ni Ramis, ni Castro. Els jugadors que ultimen les darreres hores com a mallorquinistes no són els homes teòricament més cotitzats, sinó els més joves. Tomeu Nadal i Sergi Enrich tenen un peu i mig fora del Mallorca i, tot i que falta de confirmació oficial, si no hi ha cap denou el porter fitxarà pel Getafe i el davanter anirà cedit al Recreativo de Huelva de la segona divisió. El motiu de la partida és el mateix: cercar els minuts que sembla que no tindran en el primer equip, tot i que els jugadors de la casa són l'aposta forta del projecte de Llorenç Serra Ferrer.
Tomeu Nadal estudiapartir cap a Getafe, on acompanyaria el també mallorquí Miquel Àngel Moyà. La proposta del club madrileny el sedueix, tot i que segons l'empresa que el representa, Promoesport Bcn, tampoc no descarta renovar pel Mallorca, que també està interessat a retenir-lo. El club vermell no renovarà German Lux i la direcció tècnica ja ha afirmat que cerca un nou porter en el mercat. Sembla que Tomeu Nadal no està disposat a continuar un any més com a tercer porter i per això pensa en la sortida.
Per part seva, Sergi Enrich seguirà les passes d'Emilio N'Sue i partirà cedit a la segona divisió. El davanter menorquí confirmà ahir a IB3 Ràdio que se n'anirà cedit al Recretivo de Huelva per gaudir-hi de minuts i guanyar experiència per tornar a la primera divisió. "El Recreativo de Huelva és un equip que ho fa bé a l'hora de confiar en els joves", afirmà l'atacant, que enguany debutà com a titular en el primer partit de lliga però que ha tingut una presència testimonial en el primer equip. "Madurar" és la meta marcada per Sergi Enrich, que es va mostrar agraït amb el conjunt andalús. "Estic content perquè han pensat molt en mi", va afirmar.
Trejo, a l'Sporting
El Reial Mallorca i l'Sporting de Gijón tancaren ahir el traspàs d'Oscar Trejo al conjunt asturià. L'argentí, que l'any passat va partir cedit al Rayo Vallecano, emprén una nova aventura a primera divisió lluny de l'Illa.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.