Dani Benitez celebra amb un nas de pallasso una de les deu dianes de aquesta temporada amb el Granada. | R.D.

TW
1

El fitxatge de l'extrem Dani Benítez pel Reial Mallorca, una de les grans apostes de Llorenç Serra Ferrer amb vista a reforçar la plantilla vermella aquest estiu, es complica a conseqüència de l'ascens a Primera Divisió del Granada, equip en el qual milita el mallorquí en qualitat de cedit. El futbolista de Lloseta, format en el planter mallorquinista i traspassat a l'Udinese fa dos anys per poc més de mig milió d'euros i per a quatre temporades, era l'home escollit pel vicepresident i director esportiu del Mallorca per reforçar la banda esquerra i convertir-lo en l'hereu natural de Gonzalo Castro, a qui el club cerca una sortida.

Emperò, la permanència una temporada més a Segona Divisió del Granada era un dels requisits gairebé necessaris per poder afrontar la contractació d'un futbolista que aquesta temporada s'ha revaloritzat molt i el preu de mercat del qual s'ha disparat. Aquesta temporada Serra Ferrer ha seguit de ben a prop les evolucions de Benítez i l'ha vist en acció en viu en alguns partits. Negocià amb el futbolista i l'arribà a convèncer a mitges perquè acceptàs tornar a l'Illa i jugar a Primera amb el Mallorca. Però bona part de l'estratègia del fitxatge del llosetí estava condicionat al fet que el Granada no pujàs de categoria. Un cop que es confirmà dissabte l'ascens del conjunt andalús a Primera, l'agent del futbolista afirma que les possibilitats que Dani Benítez jugui en el Mallorca el curs que ve són molt poques i que probablement continuarà en el Granada o bé acabarà fitxant a bon preu per un equip amb aspiracions europees i pocs problemes de tresoreria. En aquest punt, el Mallorca ho té molt complicat i Serra Ferrer ja cerca alternatives.

Hemed arribarà a l'Illa aquesta setmana

Després de donar el sí al Reial Mallorca i descartar l'oferta del Glasgow Rangers, el davanter israelià Tomer Hemed podria arribar aquesta mateixa setmana a l'Illa per passar el corresponent reconeixement mèdic i convertir-se en el primer fitxatge del conjunt de Laudrup amb vista al curs que ve. El futbolista, que els darrers anys defensà la camiseta del Maccabi Haifa, arribarà a l'Illa amb la carta de llibertat sota el braç.

Ivan Ramis s'acosta a l'Atlètic de Madrid

L'operació pel traspàs del central del Reial Mallorca Ivan Ramis a l'Atlètic de Madrid es podria accelerar en els pròxims dies després que ahir el Galatasaray turc anunciàs el fitxatge del defensa matalasser Tomas Ujfalusi. El futbolista de sa Pobla era l'escollit per Manzano per substituir el txec en cas que se'n confirmàs la sortida. Això sí, l'Atlètic haurà de pagar 6 milions d'euros per Ramis.