Encara amb la ressaca del Gran Premi Nacional disputat diumenge passat a Son Pardo, arriba una nova jornada de trot a l'hipòdrom municipal de Manacor. Deu corregudes de primer nivell, més una altra de minitrot, serviran per què el recinte manacorí torni a la normalitat després d'una setmana de descans. Els premis Unita i Renom seran les dues proves més destacades del recinte manacorí, amb un interessant xoc de nacionals, en la primera, i un d'internacionals en la segona.
Després de la seva desqualificació, la setmana passada a Son Pardo, Oh Deco SB cercarà refer-se i tornar al camí del triomf en el premi Unita per a nacionals de tres i més anys, que està dotat amb 1.500 euros en premis. L'efectiu menat per Joan Toni Riera, es Boveret, és el màxim aspirant al triomf, encara que els seus principals rivals estaran atents a una nova errada de l'efectiu preparat A. Lliteras. Aquests seran principalment Silver Mixó i Silk das Pont, que es varen classificar el cap de setmana passat a Son Pardo a 1.16. Altres efectius que també poden optar a col·locar-se entre els primers són N'Atas Twist i Nommel Crack.
En el premi Renom, reservat a productes internacionals, hi trobam quatre efectius que trotaren a 1.17 el passat cap de setmana, durant la Diada del Gran Premi Nacional. Magic Bay es va imposar en la seva prova, encara que, en aquesta ocasió, els favorits són Organisateur i Marquis des Champs, dos productes que han demostrat una major regularitat que l'efectiu de la Penya Bar Can Roseta. El quart exemplar que entra dins les quinieles per al triomf és Nifant Saint Andre, un cavall que arriba de trotar molt bé.
També es presenta interesant el premi Club d'Aprenents, en què el vencedor a Manacor de fa dues setmanes, Spoir di Jack, tornà a ser un dels principals aspriants a la victòria. Ortiga Toe, que la setmana passada es va classificar dins Son Pardo, serà el seu principal rival en el primer grup de l'autostart, mentre que, per darrera, les principals amenaces seran Timbola, Tintin Board i Supernova.
Finalment, el premi Volvo enfrontarà un grup d'efectius de tres anys en una cursa en què Union Pacifit, a regnes del recentment vencedor del Gran Premi Nacional, Guillem Andreu, surt com a favorit després d'imposar-se a 1.19 dins Son Pardo. Unic Rose, també amb una velocitat inferior a l'1.20, serà el seu adversari més perillós, mentre que, per completar el quartet, lluitaran Uyuyuy d'Escafi i Un Diable de Mont.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.