Rafel Nadal, s'ha classificat per a les semifinals del Trofeu Comte de Godó. | Andreu Dalmau
El tennista espanyol Rafael Nadal, número 1 del món, va vèncer sense problemes divendres el francès Gael Monfils per 6-2 i 6-2 per avançar a les semifinals de l'Open de Barcelona. El mallorquí, que cerca el sisè títol en set anys a la ciutat catalana, es va quedar amb el primer set amb una sèrie de potents dretes que el van ajudar a aconseguir dos trencaments.
Nadal va rompre el servei de Monfils, el setè cap de sèrie, en començar el segon set gràcies a una angulat drop-shot, cosa que li va servir per encarrilar la victòria. Avui, el tennista manacorí s'enfrontarà al croat Ivan Dodig per aconseguir un lloc per a la final. Dodig, actual número 56 del mon, és la revelació del Comte de Godó, i assegurà que enfrontar-se a Nadal serà "tota una experiència".
El rival del manacorí no confia ser una excepció en la marxa triomfal del mallorquí en el torneig barceloní. "Cap tennista no pot esperar treure gaire cosa sobre la terra batuda davant Nadal perquè es tracta sens dubte del millor jugador sobre aquest tipus de superfície". Tot i això, Dodig afirmà que intentarà fer "el seu millor tennis" i sobretot "sortir a la pista per gaudir". Ivan Dogig arriba a les semifinals del torneig Comte de Godó després de derrotar l'espanyol Feliciano López per 6-4, 2-6 i 6-4.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Molt bé Rafa. Endavant ses atxes. D´es millors representants mallorquins i espanyols que tenim arreu del món.