Rafel Nadal s'ha mostrat molt sòlid en la seva actuació davant el tennista croat. | CHRISTOPHE KARABA

TW
1

El mallorquí Rafel Nadal ha vençut el croat Ivan Ljubicic, per 6-1 i 6-3 en 79 minuts, i així assoleix per setena vegada en la seva carrera les semifinals del torneig de Montecarlo.

El guanyador d'aquest torneig a les últimes sis edicions es mesurarà en la penúltima ronda amb l'escocès Andy Murray, que ha vençut el portuguès Frederico Gil, per 6-2 i 6-1 a l'últim partit de la jornada d'avui.

Malgrat el vent i la incomoditat que representa sempre un jugador de talent com Ljubicic, exnúmero tres del món, i situat aquesta setmana al lloc 40, Nadal es mostrà inaccessible davant el croat, per aconseguir la victòria número 37 al Principat, en 38 encontres.

El domini del manacorí es va fer més patent en els vuit jocs consecutius que va guanyar a l'exnúmero tres del món, de l'1-1 del primer set fins el 3-0 del segon. En el quart joc d'aquesta màniga, Ljubicic ha guanyat per primera vegada la seva sacada en tot el partit, i després ha quallat els millors moments, però no ha pogut impedir la seva sisena derrota en vuit encontres davant Nadal.